Rabu, 26 Januari 2011

Jangan kau sakiti hati ku ini....

Cuba menahan segala apa di rasa...semakin ku cuba memahami semakin sukar utk ku terima nya...mungkin kah ku sahaja yg memikirkan tentang nya..atau ku hanya bertepok sebelah tangan...
Bila jumpa rasa bahagia...nampak sgt dia x nk lepaskan ku...tp bila dia balik mcm dia x kesah pun...banyak betul alasan yg di beri...baru ku minta balik lewat sikit...telifon n msg langsong x balas..call la berpuluh kali...siapa yg x sakit hati...alasan di beri tertido....ambik kau aku tutup telifon..apa pula perasaan kau...!!
Nie baru aku minta sikit2...belum lagi aku minta yg lebih2...kalau jd esok entah mcmana la nasib aku...nampak sgt dia hanya suka 2...x pk langsong perasaan ku..siapa yg x sakit hati...peluang yg ada x nk ambik..semua benda nk kena bising baru nk fhm...adoy!!!!
bukan aku nk balas dendam...tp jgn la nak melampau sgt...semua benda nya x boleh...bila ku merayu ada jek alasan call yg lain masuk..ku tunggu2 x lak dia call balik..bila aku call dia x jwp2...hangin satu  satu badan laaa...
bila jadi mcm ni la yg aku malas...nak bercinta..nk berkasih tp x pk perasaan pasangan...ikut kepala sdr jek....aku pun leh ikut kepala aku gak...nak marah2 la...marah kau jek kau tau..marah aku nie...???? DA HABIS SABAR .........ERRRRRRR...!
BOSAN..BOSAN...BOSAN !!!!!




menistis airmata ku menahan hiba...
mengenang kan nasib yg selalu derita...
baru nak nk bahagia duka pula tiba...
ini baru sikit belum lagi yg entah apa2..

walau sakit hati ku ini...
ku cuba pujuk tabahkan hati...
tapi jgn la melampau sekali...
semua benda nk ckp berulangkali...

sayang2 biar la berada...
hati bertanya sungguh kah ada...
kalau boleh biar lah bersama...
ke hujung dunia di bawa bersama...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan